Assemblea anual de l’Ateneu Memòria Popular

El dimarts 19 de març va tenir lloc l’Assemblea General anual. En el transcurs d’aquesta van quedar aprovats els comptes i la memòria del 2023, així com la proposta de programació que la Junta de la nostra entitat va presentar a tota la seva afiliació. En aquest sentit, volem destacar, entre altres, la continuació de les activitats de difusió del projecte pedagògic «Dones i memòria» i de l’eix de treball contra la impunitat dels crims del Franquisme, més concretament en referència a la demanda de convertir la Prefectura de Via Laietana 43 en un espai de memòria. Així mateix, l’assemblea va acordar perseverar en l’exigència del desenvolupament de la Llei 20/2022 de memòria democràtica i l’aprovació de la norma catalana, que amb la convocatòria electoral patirà, en el millor dels casos, un considerable endarreriment. Quant a propostes de noves activitats, es van presentar els treballs relatius a les noves memòries urbanes, on volem que hi comptin amb un espai prominent les dels col·lectius migrants que han arribat a la nostra ciutat en les darreres dècades. Finalment, per desenvolupar la nostra tasca ateneista, es va anunciar l’inici d’un club de lectura i de diversos cicles de tertúlies.

Com l’any anterior, contribuirem a que el 2024 sigui un any farcit de memòria, i volem fer-ho comptant amb el teu suport!

Memòria 2023
Programació 2024