Skip links

Cal que Via Laietana 43 es converteixi en un centre de memòria durant la propera legislatura, només cal la voluntat política i els acords necessaris

Durant gairebé un segle, la Prefectura de Via Laietana 43 de Barcelona va ser l’epicentre de la repressió de l’Estat espanyol a Catalunya: milers de persones hi van ser torturades amb total impunitat per la seva condició política, social o personal.

Des de fa dècades entitats memorialistes i de drets humans reclamen convertir aquest edifici en un centre de memòria democràtica perquè res semblant es repeteixi mai més. El diumenge 19 de novembre, a les 12 del migdia, ens concentrarem davant d’aquest escenari per reclamar-ho una vegada més, escoltant els testimonis d’algunes víctimes acompanyats per la música de Quico Pi de la Serra, Sílvia Comes, Adala i Jordi Montañez.

L’any passat vàrem fer una crida internacional que varen signar dos centenars d’entitats, aquesta any fem la crida a nivell individual. Pots contribuir-hi adherint-te a la reivindicació .

Convertim Via Laietana en un centre de memòria